مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:152021-11-30اقتصادي

برج الکترونیک شیراز؛ همه چیز جزء فناوری های حوزه آی تی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، برج آی تی به عنوان نخستین برج الکترونیک کشور با هدف گسترش زیرساختهای فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، جلب سرمایه گذاری خارجی با بهره گیری از فرصت ها و ظرفیت های ارزشمند استان فارس با هزینه ای بالغ بر 160 میلیارد ریال  سال 83 در شیراز راه اندازی شد.

  بر طبق آنچه در هنگام ثبت شرکت برج الکترونیک شیراز ذکر شده، زمینه فعالیتهای شرکت عبارت است از: تأسیس، راهبری و مدیریت برج فناوری اطلاعات شیراز؛ انجام پروژه های مطالعاتی، مشاوره ای مرتبط با فناوری اطلاعات؛ مدیریت و اجرای طرح های فناوری اطلاعات.

همچنین در اساس نامه شرکت فعالیتهای برج الکترونیک این گونه ذکر شده است: فعالیتهای صادرات و واردات همه قطعات و کالاهای مجاز و دانش فنی واردات و صادرات کالاهای انفورماتیک، ارائه خدمات فنی و مهندسی اعم از سخت افراری و مشاوره در کلید زمینه های مرتبط با فناوری، احدات انواع برجهای الکترونیک، ساختمانهای پیشرفته، چاپ نشریه و برگزاری دوره های آموزشی سمینارها، آزمون های خصوصی و مجازی و همکاری با مؤسسات آموزشی دیگر با رعایت قوانین و مقررات جاری کشور.

بنا بر گفته متولیان شرکت با تأسیس برج آی تی، قرار بود بستر مناسب برای فعالیت شرکتهای دانش بنیان در حوزه آی تی فراهم شود و برج محل استقرار واحدهای پیشرو در عرصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برج الکترونیک شیراز؛ همه چیز جزء فناوری های حوزه آی تی!

برج الکترونیک شیراز؛ همه چیز جزء فناوری های حوزه آی تی!