مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:052021-11-30ورزشي

رمز موفقیت برترین پیرایشگر حوزه خلیج فارس


از شاگردی در یک آرایشگاه کارم را شروع کردم و با تمرین، تکرار و آموزش امروز در کارم موفق و به دنبال ابداع سبکی جدید در این حرفه ی هنری هستم.

- به ندرت پیدا می شوند افرادی که آرایش و پیرایشگری را به چشم یک هنر بنگرند لذا اغلب به عنوان یک شغل به آن نگاه می کنند؛ اما چند سالی است که در ایران مسابقات آرایشگری به عنوان یک هنر، رونق گرفته و در این میان نام مهردشت ابرکوه نیز در بخش برترین ها خودنمایی می کند.

سال 98 بود که نام محمد ابوالقاسم پور در صفحات مجازی و شبکه های اجتماعی شهرستان ابرکوه به عنوان یکی از برترین های مسابقات بین المللی آرایشگری جام خلیج فارس(مقام سوم) مطرح و به عنوان یکی از جوانان مستعد شهر مهردشت شناخته شد.

دومین دوره مسابقات مذکور یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز طی روزهای گذشته برگزار و این بار محمد که با 13 پیرایشگر زبردست دیگر از استان های مختلف کشور در جزیره هرمز به رقابت پرداخت، خلاقیت جدیدی از خود نشان داد و توانست کوتاهی مو را با چشمان بسته انجام دهد.

ابوالقاسم پور این بار در مسابقات بین المللی خلیج فارس که بر اساس فرم و آناتومی چهره به سبک کلاسیک و ایرانی برگزار شد، مقام نخست را به خود اختصاص داد و به عنوان برترین آرایشگر کشور در این جام معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز موفقیت برترین پیرایشگر حوزه خلیج فارس

رمز موفقیت برترین پیرایشگر حوزه خلیج فارس