مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:002021-11-30سياسي

تشکیل دومین انجمن صنفی برای انیمیشن


جمعی از تهیه کنندگان و شرکت های انیمشین درصدد راه اندازی یک صنف کارفرمایی در این حوزه با برگزاری مجمع عمومی و انتخابات هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خانه سینما انجمنی با نام فیلمسازان انیمیشن دارد و حالا گروهی از فعالان عرصه انیمیشن قصد دارند یک انجمن صنفی دیگر در این بخش تاسیس کنند؛ انجمنی که مراحل ابتدایی ثبت آن در وزارت کار انجام شده و طبق فراخوان صادر شده، مجمع عمومی برای تایید و تصویب اساسنامه و برپایی انتخابات هیات مدیره اش ساعت 10 صبح روز 17 آذرماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

در این باره سعید ترخانی در گفت وگویی با ایسنا و در پاسخ به اینکه آیا قرار است یک انجمن صنفی موازی با آنچه در خانه سینما ثبت شده، تاسیس شود؟ توضیح داد: خیر، با توجه تفاوت فعالیت های این دو انجمن نمی توان آن ها را موازی هم دانست.

انجمنی که در خانه سینما است یک صنف کارگری است ولی ما به دنبال تاسیس یک صنف کارفرمایی هستیم که شامل تهیه کنندگان و شرکت های تولید انیمیشن می شود و وظیفه آن پیگیری از مسائل مرتبط با تهیه کنندگی است؛ بنابراین از یکدیگر جدا هستند ولی حتما تعامل خواهیم داشت.

او درباره اینکه آیا این صنف قرار است با خانه سینما ارتباط داشته باشد؟ گفت: فعلا در این مرحله، فعالیت ما به خانه سینما ارتباطی ندارد اما انجمن بعد از تاسیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دومین انجمن صنفی برای انیمیشن

تشکیل دومین انجمن صنفی برای انیمیشن