مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:002021-11-30پزشكي

سختی کار پرستاران بخش نوزادان و کودکان


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با بیان اینکه کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان کودکان مفید در سطح کشور مثال زدنی است، بر ضرورت حمایت بیشتر از پرستاران بخش نوزدان تاکید کرد.

- ، علیرضا زالی، در بازدید از بیمارستان کودکان مفید، کمبود فضای فیزیکی را یکی از چالش های این بیمارستان دانست و گفت: بیمارستان مفید به حداکثر ظرفیت ساختاری خود رسیده و در عین حال در حال پیشرفت است.

وی، استفاده بهینه از ظرفیت خیرین در امور جاری و امور عمرانی بیمارستان مفید را بسیار مطلوب عنوان کرد و با اشاره به سختی کار پرستارانی که از کودکان به ویژه نوزادان پرستاری می کنند، خواستار حمایت ویژه از آنان شد.

شریف ترکمن نژاد مدیر بیمارستان مفید، حفظ کرامت انسانی بیماران، کارکنان، پزشکان و پرستاران و همچنین ارائه خدمات جامع به بیماران را از مهمترین سیاست های مدیریتی این بیمارستان عنوان کرد.

وی با اشاره به مرجعیت این بیمارستان در کشور در حوزه کودکان، توجه به گروه های آسیب پذیر و همچنین توجه به کیفیت خدمات ارائه شده را را از دیگر سیاست های این بیمارستان دانست.

ترکمن نژاد با اشاره به کاهش مرگ و میر در بیماران تاکید کرد: بیمارستان مفید روند رو به رشد دارد و کیفیت ارائه خدمات در آن همواره رو به بهود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سختی کار پرستاران بخش نوزادان و کودکان

سختی کار پرستاران بخش نوزادان و کودکان