مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 04:252021-11-30اجتماعي

بازگشایی مدارس ابتدایی یکی از چالش های حوزه بهداشت است


معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: یکی از چالش های ما در حال حاضر بازگشایی مدارس ابتدایی است چون از طرفی رعایت پروتکل های بهداشتی توسط دانش آموزان ابتدایی کمی سخت است و این گروه سنی هنوز واکسن دریافت نکرده اند و از طرف دیگر زیرساخت های استاندارد .

- ایسنا/خراسان رضوی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: یکی از چالش های ما در حال حاضر بازگشایی مدارس ابتدایی است چون از طرفی رعایت پروتکل های بهداشتی توسط دانش آموزان ابتدایی کمی سخت است و این گروه سنی هنوز واکسن دریافت نکرده اند و از طرف دیگر زیرساخت های استاندارد برای آموزش به لحاظ تهویه و.

در برخی مدارس فراهم نیست.

بنا بر ابلاغیه آموزش و پرورش، مدارس ابتدایی از اول آذر ماه بازگشایی شد، اما در شرایط فعلی، آیا زیرساخت های لازم برای بازگشایی مدارس به خصوص در دوره ابتدایی، فراهم شده و آیا دانش آموزان مجاب به رعایت پروتکل های بهداشتی در حد استاندارد شده اند؟ معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور در همین زمینه در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: در حال حاضر یکی از چالش هایی که در حوزه بهداشت، با آن مواجه هستیم بحث بازگشایی مدارس ابتدایی است چرا که از طرفی رعایت پروتکل های بهداشتی توسط دانش اموزان ابتدایی و مجاب کردن آن ها به رعایت پروتکل ها کمی سخت است و از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس ابتدایی یکی از چالش های حوزه بهداشت است

بازگشایی مدارس ابتدایی یکی از چالش های حوزه بهداشت است