مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 01:452021-11-29سياسي

طرح حیوانات مضر و خطرناک در تنور مجلس


مجلس یازدهم این بار با طرح «صیانت از حقوق عامه در مقابل حیوانات مضر و خطرناک» در صدر اخبار قرار گرفته است؛ صیانتی که پیش از این هم در طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» واکنش های منفی زیادی را به دنبال داشت.

- مجلس یازدهم این بار با طرح صیانت از حقوق عامه در مقابل حیوانات مضر و خطرناک در صدر اخبار قرار گرفته است؛ صیانتی که پیش از این هم در طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی واکنش های منفی زیادی را به دنبال داشت.

اما آیا این طرح بالاخره به سرانجام می رسد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح صیانت از حقوق عامه در مقابل حیوانات مضر و خطرناک 18 آبان ماه سال جاری با امضای 75 نماینده مجلس اعلام وصول شد و اگرچه هنوز تا بررسی وتصویب نهایی در کمیسیون تخصصی و صحن مجلس راه زیادی دارد اما از همان ابتدا با انتقادات زیادی مواجه شد.

اصلی ترین بخش این طرح ممنوعیت نگهداری حیواناتی مثل سگ و گربه و برخی حیوانات دیگر است که از آنها با عنوان وحشی، نامتعارف، مضر و خطرناک یاد شده است.

همچنین در این طرح حداقل جریمه 26 میلیون تومانی برای واردات، خرید و فروش، حمل و نقل و نگهداری این حیوانات در نظر گرفته شده است.

آنچه مسلم است اینکه طراحان به دنبال مقابله با شکل گیری و گسترش فرهنگ نگهداری حیوانات خانگی به مثابه یک الگوی غربی هستند اما این پرسش وجود دارد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حیوانات مضر و خطرناک در تنور مجلس

طرح حیوانات مضر و خطرناک در تنور مجلس