مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 01:402021-11-29سياسي

رایزنی نایب رییس مجلس با رییس کنگره امور خارجی کنگره نمایندگان اسپانیا در مادرید


در دیدار نایب رییس مجلس شورای اسلامی با آقای «پائو ماری کلوزه» رییس کمیسیون امور خارجی کنگره نمایندگان اسپانیا، موضوعات مربوط به گسترش روابط پارلمانی بین دو کشور مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

- در دیدار نایب رییس مجلس شورای اسلامی با آقای پائو ماری کلوزه رییس کمیسیون امور خارجی کنگره نمایندگان اسپانیا، موضوعات مربوط به گسترش روابط پارلمانی بین دو کشور مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،به نقل از سفارت ایران در اسپانیا ، علی نیکزاد در این دیدار اظهار کرد: روابط چهارصد ساله دیپلماتیک بین ایران و اسپانیا اقتضا می نماید که طرفین به طور مستمر و دوره ای در راستای تقویت روابط دوجانبه و البته تبادل نظر در خصوص مسائل منطقه ای و جهانی با یکدیگر دیدار نمایند.

بر این اساس، پارلمان ها آیینه تمام نمای اراده و خواست ملت ها هستند و ما می توانیم با تقویت این ارتباط، بهتر با خواست ملت های یکدیگر آشنا بشویم .

رییس کمیسیون امور خارجی کنگره نمایندگان اسپانیا نیز ضمن تاکید بر ضرورت همکاری های پارلمانی و تشکر از دعوت همتای ایرانی جهت سفر به تهران، اظهار امیدواری نمود در آینده نزدیک این سفر انجام شود.

همچنین، طرفین در این دیدار ابراز امیدواری کردند مذاکرات هسته ای وین، دستاوردهای ملموسی شامل لغو همه تحریم ها علیه ملت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی نایب رییس مجلس با رییس کنگره امور خارجی کنگره نمایندگان اسپانیا در مادرید

رایزنی نایب رییس مجلس با رییس کنگره امور خارجی کنگره نمایندگان اسپانیا در مادرید