مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 23:252021-11-29سياسي

استقبال ایرلند از آغاز مجدد مذاکرات برجام


سفیر و نماینده دائمی ایرلند در سازمان ملل که کشورش به عنوان تسهیل گر قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل است، از برگزاری دور جدید مذاکرات ایران و 1+4 استقبال کرد و گفت ما با هوشیاری نظاره گر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، جرالدین برن ناسون سفیر و نماینده دائمی ایرلند در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران افزود که سایمون کاوونی وزیر امور خارجه ایرلند در سطح سیاسی با طرف ها در ارتباط است.

وی تصریح کرد که ما منتظر این بازگشت خوب به مذاکرات بوده ایم و معتقدیم برجام یکی از مهمترین دستاورد های دیپلماتیک در سال های اخیر بوده است.

سفیر و نماینده دائم ایرلند در سازمان ملل متحد در عین حال مدعی شد که برجام به عنوان بهترین روش برای کنترل فعالیت های هسته ای ایران است.

وی اظهار داشت: می خواهیم همه طرف ها با حسن نیت به میز مذاکره بازگردند و برجام دوباره در مسیر خود قرار گیرد.

دور جدید مذاکرات ایران و گروه 1+4 با محوریت لغو تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران، پس از نزدیک به پنج ماه وقفه، امروز دوشنبه هشتم آذرماه (29 نوامبر) در هتل کوبورگ وین از سرگرفته شد.

این نشست در سطح معاونان وزیر و مدیران سیاسی وزارت امور خارجه ایران و گروه 1+4، به ریاست علی باقری کنی مذاکره ارشد ایران و انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال ایرلند از آغاز مجدد مذاکرات برجام

استقبال ایرلند از آغاز مجدد مذاکرات برجام