مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 23:052021-11-29سياسي

رییس جمهور الجزائر: سازمان ملل مسئول تشکیل کشور فلسطینی به پایتختی قدس است


رییس جمهور الجزائر ضمن تاکید بر اصول کشورش در دفاع از همه حقوق ملت فلسطین تاکید کرد، سازمان ملل مسئول تشکیل کشور فلسطینی به پایتختی قدس شریف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالمجید تبون رییس جمهور الجزایر بر حمایت کشورش از مبارزه ملت فلسطین برای بازپس گیری حقوق غصب شده آنها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروسیا الیوم ، تبون طی نطقی به مناسبت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین گفت: امروز روز شناسایی یک ظلم تاریخی علیه ملت فلسطین است که در مبارزه مشروع خود ثابت قدم مانده اند تا حقوق غصب شده خود را پس بگیرند.

رییس جمهور الجزایر بر حمایت کشورش از مبارزه ملت فلسطین برای بازپس گیری همه حقوق غصب شده خود تاکید کرد و از جامعه بین المللی خواست به مسئولیت تاریخی خود در قبال سرکشی رژیم اشغالگر در به چالش کشیدن قوانین بین المللی عمل کنند.

تبون گفت که رژیم اشغالگر به دنبال تحمیل خواسته های خود و شانه خالی کردن از عمل به توافقات است تا طرح تشکیل کشور مستقل فلسطینی را نابود کند.

او در ادامه خواستار تلاش بیش تر جامعه بین المللی برای وادار کردن سازمان ملل و به خصوص شورای امنیت به عمل به مسئولیت خود در دفاع از قانون و نظام بین المللی شد و گفت: رژیم اسراییل باید به دلیل تجاوزگری ها و تخلفات خود علیه ملت فلسطین و تامین چتر حمایتی بین المللی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور الجزائر: سازمان ملل مسئول تشکیل کشور فلسطینی به پایتختی قدس است

رییس جمهور الجزائر: سازمان ملل مسئول تشکیل کشور فلسطینی به پایتختی قدس است