مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 22:002021-11-29ورزشي

رضایی: پیش بینی قهرمان لیگ والیبال نشسته امکان پذیر نیست


سرمربی تیم والیبال نشسته مس شهر بابک پس از 2 برد در لیگ برتر والیبال نشسته گفت: تلاش راهیابی به جمع 4 تیم برتر و کسب عنوان قهرمانی در این دوره از بازیهای لیگ است.

- سرمربی تیم والیبال نشسته مس شهر بابک پس از 2 برد در لیگ برتر والیبال نشسته گفت: تلاش راهیابی به جمع 4 تیم برتر و کسب عنوان قهرمانی در این دوره از بازیهای لیگ است.

هادی رضایی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص رقابتهای لیگ برتر والیبال نشسته اظهار کرد: رقابتهای لیگ برتر والیبال نشسته از چهارم آذر با حضور 6 تیم آغاز شد که در دو بازی نخست خود برابر شهرداری گنبد و صنعت نفت آبادان با پیروزی برابر این تیم ها، شروع خوبی در لیگ داشتیم.

وی گفت: لیگ امسال چون به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و پلی آف وضعیت تیم ها را برای قهرمانی مشخص می کند، بازیکنان تیم ها با قدرت و انگیزه بالایی بازی نمی کنند و همین مساله سبب شده تا لیگ امسال همانند دوره قبل از کیفیت بالایی برخوردار نباشد.

البته فرصت خوبی است تا تمام بازیکنان در جریان لیگ بازی کنند و خود را برای حضور در تیم ملی مورد ارزیابی و محک قرار دهند.

رضایی ادامه داد: سال گذشته فشردگی بازیها بیشتر بود و بازیکنان از همان ابتدای شروع لیگ برای قهرمانی رقابت می کردند، اما امسال به دلیل پلی آف فشار زیادی به بازیکنان وارد نمی شود و تیم ها بدون استر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: پیش بینی قهرمان لیگ والیبال نشسته امکان پذیر نیست

رضایی: پیش بینی قهرمان لیگ والیبال نشسته امکان پذیر نیست