مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 20:402021-11-29اقتصادي

احیای واحدهای راکد لازمه تحقق رشد اقتصادی استان سمنان


راه اندازی واحد های راکد فعلی در تملک بانک ها و تقویت تولید، دو مولفه اصلی و تاثیرگذار در بحث تحقق رشد اقتصادی در استان است.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: راه اندازی واحد های راکد فعلی در تملک بانک ها و تقویت تولید، دو مولفه اصلی و تاثیرگذار در بحث تحقق رشد اقتصادی در استان است.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه هم اندیشی احیای واحدهای راکد استان، اظهار کرد: نیاز است تا در این جلسات هم اندیشی احیای واحدهای راکد، به منظور رفع موانع و دستیابی به نتیجه مطلوب، از ظرفیت نخبگان اهل فن در سه محور صنعت و معدن، گردشگری و کشاورزی استفاده شود.

وی افزود: ما تلاش خود را بر حفظ وضعیت مطلوب در حوزه فعالیت واحد های تولیدی به کار گرفتیم تا واحدهای فعال در حوزه تولید تقویت شوند و تعداد واحدهای راکد افزایش نیافته و در راستای راه اندازی مجدد این واحد ها گام برداریم.

هاشمی گفت: افزایش ظرفیت واحد های تولیدی فعال فعلی استان از دیگر سیاست ها و برنامه های ما در حوزه تولید است که به صورت جدی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه می توان با اقدامات مطلوب مشکلات را برطرف نمود، اضافه کرد: معیشت، اقتصاد و کسب و کار، سه مولفه اولویت دار و اصلی ما در اجرای برنامه ها و اقدامات است که به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای واحدهای راکد لازمه تحقق رشد اقتصادی استان سمنان

احیای واحدهای راکد لازمه تحقق رشد اقتصادی استان سمنان