مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 20:352021-11-29سياسي

رفع مشکلات مردم به شکل شبانه روزی در دستور کار است


رفع مشکلات مردم استان اردبیل به شکل شبانه روزی در دستور کار قرار دارد و از هیچ تلاشی برای رفع این مشکلات دریغ نمی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اردبیل، سیدحامد عاملی شامگاه امروز در جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید که در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به شرایط خاص و تعدد مشکلات موجود مردم استان اردبیل جهت رفع و کاهش مشکلات به شکل شبانه روز در حال تلاش هستیم.

وی افزود: در حال حاضر کشورمان مشکلات متعددی در حوزه های اقتصادی و معیشتی دارد که رییس جمهور و هیئت دولت بدون هیچ تعللی درصدد رفع مشکلات هستند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: ماهیت برگزاری جلسات این چنینی رفع موانع و شتاب تولید در استان اردبیل بوده که دستگاه های اجرایی استان به این نکته مهم توجه ویژه داشته باشند.

عاملی ادامه داد: رفع موانع و مشکلات موجود در حوزه تولید بر عهده دولت است که درصدد رفع اینگونه مشکلات هستیم و از تولیدکنندگان انتظار داریم با تمام توان در حوزه تولید و اشتغال زایی قدم های مهمی بردارند.

سید عبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران پای کار جزو برنامه های اصلی ما بوده و اما در کنار آن واحدهای تولیدی که تسهیلات بانکی برای شروع کار خود دریافت می کنند باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات مردم به شکل شبانه روزی در دستور کار است

رفع مشکلات مردم به شکل شبانه روزی در دستور کار است