مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 18:352021-11-29اقتصادي

لزوم استفاده از ظرفیت های گیلان در پرورش ماهی


استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت های این استان در پرورش ماهی، گفت: باید با اتخاذ سیاست های درست از ظرفیت ها استفاده و گیلان را به قطب پرورش ماهی در کشور و منطقه تبدیل کنیم.

- ، اسدالله عباسی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از مؤسسه بین المللی تحقیقات تاس ماهیان دریای خزر در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت های گیلان در پرورش ماهیان سردآبی، گرم آبی و خاویاری، اظهار کرد: با اتخاذ سیاست ها مناسب و استفاده درست از ظرفیت ها، گیلان به قطب کشور و منطقه تبدیل شود.

وی با بیان اینکه میزان صید ماهیان خاویاری بسیار کاهش یافته، تأکید کرد: فعالیت های تحقیقی و پژوهشی و مشارکت بخش خصوصی در کنار حمایت های دولتی باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار گیلان با اشاره به فعالیت این مؤسسه تحقیقاتی به بویژه در زمینه تکثیر ماهیان خاویاری، ادامه داد: شناسایی مشکلات و رفع موانع و کمک به بهره برداری از حداکثر ظرفیت ها از مهم ترین برنامه ها در استان است.

عباسی تصریح کرد: واحدهای نیمه فعال مؤسسه تحقیقات تاس ماهیان باید فعال شده و از پتانسیل آنها به درستی استفاده شود.

وی همچنین به کمبود نیروی انسانی در این مرکز اشاره و اضافه کرد: در رایزنی با مقامات ملی و همچنین پشتیبانی های استانی در تلاش هستیم موانع برطرف شده و زمینه مشارکت مؤثر بخش خصوصی برای کمک به جلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت های گیلان در پرورش ماهی

لزوم استفاده از ظرفیت های گیلان در پرورش ماهی