مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 17:352021-11-29اقتصادي

کنترل و نظارت بر بازار کهگیلویه و بویراحمد با بازرسان بسیجی


مسئول سازمان بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از ورود نیروهای آموزش دیده جهت نظارت، بازرسی و ساماندهی بازار مناطق مختلف استان خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج سرهنگ پاسدار محمد سعادت  اظهار کرد: وجود برخی مشکلات در سطح بازار استان موجب نارضایتی مردم شده است که به همین خاطر سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان جهت ساماندهی وضعیت بازار با همکاری سازمان صمت و جهاد کشاورزی تدابیری اندیشیده است.

وی بیان کرد: در وهله اول بسیج اصناف کهگیلویه و بویراحمد  بازرسان بسیجی را شناسایی و به سازمان صمت و جهاد کشاورزی معرفی می کند تا از ظرفیت آنها در امر نظارت و کنترل بازار متناسب با نیاز هر شهرستان استفاده شود.

سعادت افزود: دوره های آموزشی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استان برای بازرسانی که سازمان بسیج اصناف معرفی می کند برگزار می شود و کارت شناسایی نیز برای آنها صادر خواهد شد.

  وی در خصوص اقدام دوم سازمان بسیج اصناف جهت کنترل بازار نیز گفت: شبکه مویرگی کاسبان امین در سراسر کشور شکل گرفته و در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز راه اندازی شده است که در این شبکه کاسبان مورد اعتماد و امین شناسایی و کالا های ستاد تنظیم بازار از جمله گوشت، روغن، برنج، ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل و نظارت بر بازار کهگیلویه و بویراحمد با بازرسان بسیجی

کنترل و نظارت بر بازار کهگیلویه و بویراحمد با بازرسان بسیجی