مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 17:152021-11-29ورزشي

سبقت با تاخیر پرسپولیس از استقلال سر پیچ دربی


در تصاویر آهسته مشخص است که ضربه عبدی در مسیر خروج از زمین بود و بدن گلر مسجدسلیمان توپ را به سمت تور دروازه برگرداند.

- پرسپولیس با برد خفیف یک بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه خالی آزادی، به طور موقت به رتبه دوم جدول لیگ برتر صعود کرد از استقلال سبقت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان، از هفته هفتم لیگ برتر و در دیداری که با 30 دقیقه تاخیر از ساعت 18:30 شروع شد، شاگردان گل محمدی با یک گل به پیروزی رسیدند.

هر چند در سایت ها نوشته شده که مهدی عبدی در دقیقه 50 تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند اما در تصاویر آهسته مشخص است که ضربه عبدی در مسیر خروج از زمین بود و بدن گلر مسجدسلیمان توپ را به سمت تور دروازه برگرداند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی (سیامک نعمتی 46)، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی عبدی، عیسی آل کثیر.

ترکیب نفت: علی محسن زاده، مجتبی لطفی، محمد بلبلی، امیر روستایی، میثم نقی زاده (سینا خادم پور 81)، محمد مهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، سجاد حیدری (میرهادی میرجوان 64)، علی عبدالله زاده، هاتف نادری.

سرخپوشان پایتخت با این سه امتیاز، 14 امتیازی شدند و بعد از سپاهان 16 امتیازی موقتا در رتبه دوم جدول قرار گرفتند و از استقلال سبقت گرفتند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبقت با تاخیر پرسپولیس از استقلال سر پیچ دربی

سبقت با تاخیر پرسپولیس از استقلال سر پیچ دربی