مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 17:102021-11-29سياسي

چهار توصیف مقام معظم رهبری از صداوسیما/ اینجا سنگر مستندسازان است


پیمان جبلی رییس رسانه ملی ضمن تشریح دیدگاه مقام معظم رهبری درباره جایگاه صداوسیما، تأکید کرد که مستندسازان در همه این جایگاه ها در این رسانه سنگر دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما با حضور در مراسم پایانی پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند که امشب دوشنبه 8 آذرماه در سالن همایش های سازمان صداوسیما برگزار شد، در سخنانی تصریح کرد: درباره مستند و در حوزه مستند هرچه بگوییم همان قدر سخت است که درباره واقعیت بگوییم چون مستند از واقعیت است و واقعیت بیکران و گسترده است و اهمیت مستندسازی هم دریایی از عمق و مطالب گوناگون با ابعاد متفاوت است.

وی افزود: در دوره جدید انشالله مبنای تحول رسانه ملی براساس دو اصل هویت و عدالت گستری است هر دوی این عبارات و این سرفصل های بزرگ نتیجه تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب است که بیش از چهل سال از عمر بابرکتش را شاهد بودیم و چشم اندازی به این پدیده ها دارد.

جبلی ادامه داد: انقلاب در سرزمینی منحصر به فرد در ایران و در جامعه ای بی نظیر با مردم وفادار و سربلند ایران اسلامی رقم خورده است.

هویت و عدالت خلاصه زندگی مردم در دوران معاصر است که امروز ایران تاریخ، ایران فرهنگ و ایران انقلاب اسلامی را تشکیل داده است و عدالتی که در آینده این تمدن است و چشم امید جامعه به محقق شدن و دیدن شدن مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار توصیف مقام معظم رهبری از صداوسیما/ اینجا سنگر مستندسازان است

چهار توصیف مقام معظم رهبری از صداوسیما/ اینجا سنگر مستندسازان است