مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 16:102021-11-29پزشكي

واکسن پاستوکووک پلاس در سبد واکسیناسیون خراسان شمالی قرار می گیرد


رییس گروه مبارزه با بیماری های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: از هفته آینده واکسن پاستوکووک پلاس در سبد واکسیناسیون خراسان شمالی قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز فیض الله برزگر،رییس گروه مبارزه با بیماری های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با بیان این که  واکسن پاستوکووک پلاس در سبد واکسیناسیون خراسان شمالی قرار می گیرد، اظهارکرد: طبق تصویب و اعلام کمیته ملی واکسن کرونا واکسن پاستوکووک پلاس به عنوان دز یادآور، تزریق می شود.

وی افزود: اکنون دز یادآور در استان مطابق با واکسن دریافت شده در نوبت اول و دوم انجام می شود و این واکسن نیزمی تواند به عنوان دز بوستر مورد استفاده قرار بگیرد.

رییس گروه مبارزه با بیماری های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در مهار همه گیری کرونا، اعلام کرد: مشارکت در واکسیناسیون عمومی منجر به مدیریت کامل این بیماری می شود بنابراین افرادی که هنوز واکسینه نشده اند و یا برای نوبت دوم اقدام نکرده اند، سریع تر به مراکز واکسیناسیون کرونا در استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن پاستوکووک پلاس در سبد واکسیناسیون خراسان شمالی قرار می گیرد

واکسن پاستوکووک پلاس در سبد واکسیناسیون خراسان شمالی قرار می گیرد