مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 16:002021-11-29بين الملل

رییس جریان آزاد ملی لبنان: تسلیم شدن ما به لحاظ اقتصادی و مالی بزرگترین چالش ماست


رییس جریان آزاد ملی لبنان با اشاره به فروپاشی ساختار سیاسی حاکم در این کشور و باقی ماندن ساختار مالی، تاکید کرد که به دنبال آزادسازی اقتصاد لبنان است.

- رییس جریان آزاد ملی لبنان: تسلیم شدن ما به لحاظ اقتصادی و مالی بزرگترین چالش ماست رییس جریان آزاد ملی لبنان با اشاره به فروپاشی ساختار سیاسی حاکم در این کشور و باقی ماندن ساختار مالی، تاکید کرد که به دنبال آزادسازی اقتصاد لبنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، جبران باسیل، رییس جریان آزاد ملی لبنان و وزیر خارجه پیشین این کشور امروز (دوشنبه) در رشته توییت هایی تاکید کرد: ما امروز از ساختار سیاسی که از دهه 90 در لبنان حاکم است، آزاد می شویم و این ساختار در حال فروپاشی است؛ اما ساختار مالی و در راس آن حاکمی که جادوگر پول خوانده می شود، باقی ماند؛ اما جادو پایان یافت و دروغ تثبیت نرخ ارز نیز تمام شد و از امروز به بعد هیچ سحر و جادویی نمی تواند کارساز باشد.

باسیل در ادامه نوشت: هدف ما آزادسازی اقتصاد لبنان و بقیه ابزارهایی چون بررسی جنایی، بازگرداندن وجوه انتقال یافته به خارج از چهره های سیاسی، وزرا، نمایندگان، چهره های بانفوذ و آنهایی است که تا امروز با تصویب این قانون و همچنین قانون افشای حساب های مالی و دارایی های متولیان امور کشور مخالفت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جریان آزاد ملی لبنان: تسلیم شدن ما به لحاظ اقتصادی و مالی بزرگترین چالش ماست

رییس جریان آزاد ملی لبنان: تسلیم شدن ما به لحاظ اقتصادی و مالی بزرگترین چالش ماست