مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 15:402021-11-29اجتماعي

آزادراه مراغه- هشترود باید هرچه زودتر به بهره برداری برسد


فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به اهمیت ترافیکی آزادراه مراغه- هشترود گفت: آزادراه مراغه- هشترود باید هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

- ، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین هوش السادات عصر روز دوشنبه در بازدید از پروژه راهسازی آزادراه مراغه- هشترود گفت: این پروژه اهمیت فراوانی در حمل و نقل جاده ای و مسافربری شمال غرب کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه بهره برداری از قطعه های 2 و سه آزادراه مراغه- هشترود تا پایان شهریور سال آینده اولویت ما است، ادامه داد: بهره برداری کامل از این آزادراه، تردد ایمن را تسهیل و طول مسیر فعلی را کاهش می دهد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با اشاره به اینکه آزادراه مراغه- هشترود به عنوان یکی از محورهای مهم ترانزیتی کشور است، افزود: اگر این طرح بر اساس روند قبلی ادامه می یافت، شاید تا 2 سال آینده نیز شاهد تکمیل قطعه های 2 و سه نبودیم.

هوش السادات با بیان اینکه با تأمین منابع و افزایش گروه های فنی و امکانات مناسب از طریق استان و شهرستان برای تسریع در تکمیل این قطعه ها برنامه ریزی شده است، گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به رغم سرما و شرایط دشوار جوی، از طریق بسیج امکانات درصدد تسریع در عملیات اجرایی این آزادراه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه مراغه- هشترود باید هرچه زودتر به بهره برداری برسد

آزادراه مراغه- هشترود باید هرچه زودتر به بهره برداری برسد