مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 15:152021-11-29اجتماعي

تهیه و تدوین 55 عنوان کتاب با موضوع «زندگی نامه خیرین مدرسه ساز»


سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در راستای تکریم خیرین مدرسه ساز و ترویج فرهنگ نیکوکاری، از سال گذشته تدوین و چاپ 55 عنوان کتاب را با موضوع زندگی نامه خیرین مدرسه ساز آغاز کرده است.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، خیرین مدرسه ساز به عنوان یکی از اصلی ترین یاری گران آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در پیشبرد مقاصد نظام تعلیم و تربیت و توسعه عدالت آموزشی دارند.

سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این سال ها ارتباط بسیار نزدیک و تنگاتنگی با خیرین مدرسه ساز داشته است و این عزیزان به عنوان یکی از شرکای مهم این سازمان در ساخت و توسعه فضاهای آموزشی، سهم بسزایی در فراهم نمودن امکانات تحصیل دانش آموزان در اقصی نقاط کشور داشته اند.

به نحوی که می توان گفت حدود 30 درصد از مدارس و فضاهای آموزشی در کشور با مشارکت و همت خیرین نیک اندیش احداث شده و به بهره برداری رسیده است.

توسعه مشارکت های مردمی یکی از رویکردهای وزارت آموزش و پرورش برگرفته از سند تحول بنیادین است.

به همین جهت وزارت آموزش و پرورش خود را موظف می داند با تمام توان زمینه حضور مردم و به خصوص خیّرین را در اداره این نهاد مقدس و ارتقای سطح نظام تعلیم و تربیت فراهم نماید و خیرین مدرسه ساز به عنوان افرادی که در افزایش دانایی جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه و تدوین 55 عنوان کتاب با موضوع «زندگی نامه خیرین مدرسه ساز»

تهیه و تدوین 55 عنوان کتاب با موضوع «زندگی نامه خیرین مدرسه ساز»