مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 15:102021-11-29اجتماعي

برف و باران در راه آذربایجان


مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی، از بارش برف و باران و کاهش محسوس دما و همچنین وزش باد گاهی تا شدید، از روز چهارشنبه در استان خبر داد.

-  افشین ابراهیمی مسوول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: نقشه های پیشیابی هواشناسی نشان می دهد سامانه بارشی از روز چهارشنبه 10 آذر ماه وارد استان شده  و سبب بارش باران و برف، کاهش محسوس دما و وزش باد گاهی تا شدید  در کلیه نواحی استان خواهد شد.

وی با اشاره به بارش برف و باران و مه از بعد از بعد ظهر و شب روز چهارشنبه افزود: لغزندگی و اختلال در تردد و لغزندگی جاده ای و کاهش  دید افقی به ویژه در جاده های کوهستانی و مرتفع دور از انتظار نبوده و توصیه می شود از سفرهای غیرضروری اجتناب و  اقدامات پیش گیرانه انجام گیرد.

ابراهیمی با اشاره به وزش باد گاهی تا شدید در روز چهارشنبه، بیان کرد: احتمال پرتاب اشیا و سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی و شکستن سرشاخه های درختان بر اثر وزش باد شدید دور از انتظار نبوده و توصیه می شود از ساختمان های نیمه کاره و ایستادن در مکان هایی که احتمال سقوط اجسام وجود دارد، دوری شود.

مسوول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی تاکید کرد: به هم استانی های عزیز توصیه می شود اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از حوادث و خس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران در راه آذربایجان

برف و باران در راه آذربایجان