مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 15:102021-11-29اقتصادي

دو کامیونت جدید گروه بهمن وارد بازار شدند (+عکس و قیمت)


در 2ماه آینده قرار است کامیون کشنده جدید پرقدرت و مدرن و باکیفیت و همچنین پس از آن وانت جدید بهمن دیزل به بازار وارد شود.

- مراسم ورود به بازار کامیونت جدید گروه بهمن برگزار شد و این محصول جدید به بازار آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران در مراسمی که در هتل المپیک تهران برگزار شد، محصولات جدید تجاری بهمن دیزل با نام کامیونت های فورس که در چهار مدل 8/5 تن کابین دار و تک کابین و 6 تن کابین دار و تک کابین درخط تولید این شرکت راه اندازی شده و آماده ورود به بازار است، با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران سازمان گسترش نوسازی صنایع ایران و مشتریان عمده گروه بهمن و نمایندگان مجاز بهمن دیزل ضمن معرفی این محصولات، مراسم ورود به بازار آن انجام شد.

مدیر عامل گروه بهمن در مراسم ورود به بازار کامیونت های فورس، با اشاره به نیازهای کشور در زمینه نوسازی ناوگان فرسوده گفت: حمایت ها و پشتیبانی های مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تولید، بارقه های امید را در دل تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و صنعتی زنده می کند.

بیوک علیمرادلو با تاکید بر اینکه امروز گروه بهمن بیش از 50درصد از بازار کامیونت کشور را در اختیار و سعی دارد تا در همه لایه های بازار به تامین نیازمندی های کشور بپردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو کامیونت جدید گروه بهمن وارد بازار شدند (+عکس و قیمت)

دو کامیونت جدید گروه بهمن وارد بازار شدند (+عکس و قیمت)