مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 13:252021-11-29سياسي

بررسی رویکرد جدید ایران در مذاکرات هسته ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه جهان آرا، این برنامه که شنبه ها و دوشنبه ها به صورت زنده از شبکه افق پخش می شود، - برنامه تلویزیونی جهان آرا با موضوع بررسی رویکرد جدید ایران در مذاکرات هسته ای امشب بر آنتن شبکه افق نقش می بندد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه جهان آرا، این برنامه که شنبه ها و دوشنبه ها به صورت زنده از شبکه افق پخش می شود، در تلاش است تا در گفتگو با کارشناسان و مسئولان، مسائل سیاسی روز را برای عامه مردم تبیین کند.

این برنامه به تهیه کنندگی بهروز یاوری و با اجرای امیرحسین ثابتی، براساس مطالبه گری و بیان پرسش های اساسی مخاطبان از مسئولان و روشنگری درباره اتفاقات روز گذاشته شده است که این رخداد ها عمدتا در بستر سیاسی، اقتصادی و گاهی فرهنگی اتفاق می افتد.

جهان آرا امشب 8 آذر ماه، با موضوع بررسی رویکرد جدید ایران در مذاکرات هسته¬ای میزبان سید محمد مرندی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و تحلیلگر مسائل بین الملل و سیدمصطفی خوش چشم، کارشناس مسائل بین الملل و سیاست خارجه خواهد بود.

علاقمندان می توانند این برنامه را در ساعت 22 و تکرار آنرا روز بعد، ساعت 14:30 از قاب شبکه افق تماشا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی رویکرد جدید ایران در مذاکرات هسته ای

بررسی رویکرد جدید ایران در مذاکرات هسته ای