مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:352021-11-29سياسي

پیروی از سیاست های آمریکا قابل قبول نیست/ اموال بلوکه شده ایران آزاد شود


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: عدم دسترسی ایران به منابع ارزی خود در بانک های کره جنوبی، خلاف حقوق تجارت و بین الملل است و به هیچ وجه قابل قبول نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یون کانگ هیان سفیر کره جنوبی در تهران امروز (دوشنبه 8 آذرماه) با حجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

سلیمی در ابتدای این دیدار سیاست جمهوری اسلامی ایران را توسعه ارتباطات با همه کشورها بر اساس تعامل و حفظ منافع متقابل خواند و گفت: با توجه به پیشینه ارتباطات تاریخی میان ایران و کره جنوبی، همواره روابط خوبی از گذشته برقرار بوده اما متأسفانه به دلیل سیاست اشتباه چند سال اخیر دولت کره جنوبی، جایگاه این کشور در افکار عمومی ایران به شدت خدشه دار شده است.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مسدود شدن منابع ارزی جمهوری اسلامی ایران در بانک های کره جنوبی، تصریح کرد: عدم دسترسی ایران به منابع ارزی خود در بانک های کره جنوبی، خلاف حقوق تجارت و بین الملل است و پیروی از سیاست های خصمانه آمریکا به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی افزود: نخست وزیر کره جنوبی در سفر اخیرش به تهران وعده هایی جهت آزادسازی منابع ارزی ایران داد که تاکنون محقق نشده و مشکلات کماکان باقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروی از سیاست های آمریکا قابل قبول نیست/ اموال بلوکه شده ایران آزاد شود

پیروی از سیاست های آمریکا قابل قبول نیست/ اموال بلوکه شده ایران آزاد شود