مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:302021-11-29سياسي

تاکید اشتری بر لزوم تخصیص بودجه و اعتبارات به ناجا متناسب با ماموریت ها


تخصیص بودجه و اعتبارات به ناجا بایستی متناسب با تنوع و گستردگی ماموریت ها و نقش و کارکرد آن باشد و امیدواریم که در بودجه بندی اعتبارات سال 1401 به این مهم توجه شود.

- فرمانده نیروی انتظامی گفت: تخصیص بودجه و اعتبارات به ناجا بایستی متناسب با تنوع و گستردگی ماموریت ها و نقش و کارکرد آن باشد و امیدواریم که در بودجه بندی اعتبارات سال 1401 به این مهم توجه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی که در ستاد ناجا برگزار شد، با تبریک رسیدن هفته بسیج افزود: بسیج؛ این نهاد مردمی نه تنها در دوران دفاع مقدس، جانانه و جان برکف از مرزهای ایران اسلامی پاسداری کرد بلکه امروز در عرصه های مختلف نیز برای خدمت رسانی به مردم ایفای نقش و حماسه آفرینی می کند.

وی با اشاره به تنوع، گستردگی و پیچیدگی ماموریت های پلیس خاطر نشان کرد: نیروهای پلیس بی وقفه، بدون تعطیلی و در همه ایام سال و در اقصی نقاط کشور از مرز تا مرکز برای تامین نظم و امنیت عمومی تلاش می کنند و علیرغم وجود برخی کمبودها، ماموریت های نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی متوقف و تعطیل نمی شود.

سردار اشتری توجه به تخصیص بودجه و اعتبارات کافی به ناجا را یک اصل مهم دانست و افزود: تخصیص بودجه و اعتبارات به نیروی انتظامی بایستی متناسب با تنوع و گستردگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید اشتری بر لزوم تخصیص بودجه و اعتبارات به ناجا متناسب با ماموریت ها

تاکید اشتری بر لزوم تخصیص بودجه و اعتبارات به ناجا متناسب با ماموریت ها