مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:302021-11-29سياسي

چین و آفریقا همکاری ها را ارتقا می دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک نماینده ارشد تجاری چین گفت: شرکت های چینی یک نیروی استوار در ارتقای همکاری های گسترده بین چین و آفریقا بوده اند که در دوره پاندمی کرونا نیز انعطاف نشان داده اند و در حالی که چین و آفریقا با وجود چالش هایی مانند .

- یک مقام شورای تجاری چین - آفریقا با بیان اینکه شرکت های چینی نقش مهمی در ارتقای همکاری های دو طرف داشته اند، خاطرنشان کرد که اتهامات غرب درباره تله بدهی بی اساس است و دو طرف باید مراقب اقدامات آمریکا برای تاثیرگذاری بر همکاری ها باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک نماینده ارشد تجاری چین گفت: شرکت های چینی یک نیروی استوار در ارتقای همکاری های گسترده بین چین و آفریقا بوده اند که در دوره پاندمی کرونا نیز انعطاف نشان داده اند و در حالی که چین و آفریقا با وجود چالش هایی مانند پاندمی و مداخلات خارجی درصدد ارتقای همکاری های دوجانبه هستند، باز هم این شرکت ها نقش مهمی خواهند داشت.

رهبران چینی و آفریقایی قرار است روز های دوشنبه و سه شنبه این هفته مجمع همکاری چین افریقا FOCAC را در شهر داکار پایتخت سنگال برگزار کنند.

قرار است یک رشته سند ها و ابتکار ها از جمله دورنمای همکاری دو طرف تا سال 2035 منتشر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین و آفریقا همکاری ها را ارتقا می دهند

چین و آفریقا همکاری ها را ارتقا می دهند