مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:252021-11-29سياسي

ائتلاف فتح: اسناد و دلایل جدیدی برای اثبات تقلب در انتخابات ارائه کرده ایم


یک عضو ارشد ائتلاف الفتح عراق از ارائه دلایل جدید از سوی این گروه سیاسی در خصوص وقوع تقلب گسترده در انتخابات پارلمانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد الشبکی عضو ائتلاف الفتح عراق امروز (دوشنبه) از ارائه ادله جدید به کمیساریای عالی انتخابات عراق و دادگاه فدرال در خصوص وقوع تقلب و دستکاری گسترده در انتخابات اخیر پارلمانی خبر داد.

او به وبگاه المعلومه گفت که ائتلاف فتح هرگونه رأیی که هیأت قضایی کمیساریای انتخابات و دادگاه فدرال صادر کند را قبول خواهد داشت و هر رأیی که این دادگاه صادر می کند در دادگاههای تجدیدنظر غیر قابل نقض است.

به گفته وی ائتلاف فتح منتظر تصمیم هیأت قضایی است و پس از آن موضع گیری خواهد کرد.

انتخابات پارلمانی در 18 مهر ماه برگزار شد و با گذشت 50 روز از آن روز، هنوز تکلیف نتایج انتخابات مشخص نیست و گروههای سیاسی بسیاری می گویند که تقلب گسترده ای رخ داده است.

کمیته هماهنگی شیعیان عراق موسوم به الاطار التنسیقی شامل احزاب و گروه های شیعه شامل ائتلاف الفتح ، دوله القانون ، عصائب اهل الحق به اضافه کتائب حزب الله و دیگر جریان های شیعی است که به شدت به نتایج اخیر انتخابات پارلمانی معترض بوده و تأکید دارد که تقلب گسترده ای در جریان رأی گیری الکترونیکی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف فتح: اسناد و دلایل جدیدی برای اثبات تقلب در انتخابات ارائه کرده ایم

ائتلاف فتح: اسناد و دلایل جدیدی برای اثبات تقلب در انتخابات ارائه کرده ایم