مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:202021-11-29سياسي

پیشرفت 70 درصدی ساخت خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد رضایت بخش بوده است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی و نقش آن در توسعه همه جانبه جامعه خواستار تلاش لازم برای اتمام سریع تر ساختمان در دست اجرای خانه مطبوعات این استان شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی و نقش آن در توسعه همه جانبه جامعه خواستار تلاش لازم برای اتمام سریع تر ساختمان در دست اجرای خانه مطبوعات این استان شد.

سید جواد هاشمی درحاشیه بازدید از ساختمان طرح در دست اجرای خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد ، پیشرفت فیزیکی 70درصدی طرح را رضایتبخش خواند و افزود: کمتر پروژه ای در استان وجود دارد که با این مدت کم به وضعیت فعلی برسد.

وی اظهارکرد: با توجه به اهمیت مسائل فرهنگی و نقش رسانه به عنوان استوانه و شاهرگ حیاتی میان مردم و بدنه اجرایی دولت تمام تلاش های لازم را برای اتمام این طرح مهم فرهنگی خواهم داشت.

وی بیان کرد: پیگیری و رایزنی های های لازم برای تخصیص اعتبار تکمیلی با استاندار انجام خواهد شد.

علی شهابی نسب، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام گزارشی از وضعیت پروژه، گفت: این طرح در زمان استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته با اعتبار 500 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 70 درصدی ساخت خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد رضایت بخش بوده است

پیشرفت 70 درصدی ساخت خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد رضایت بخش بوده است