مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:152021-11-29سياسي

درسی که پشت نیمکت ها نمی توان آموخت


تفکر بسیجی باعث شده، اردوهای جهادی یک معامله دو سر سود باشد، تقویت امید و باور به اسلام و انقلاب در روستاها و مناطق محروم، رفع مشکلات اقتصادی در مناطق کم برخوردار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، هفته بسیج، یادآور ایثارگری ها و رشادت های بسیجیان در صحنه های مختلف کشور است، حضور در دفاع مقدس، در حوادثی مثل زلزله و سیل و حوادث طبیعی.

با این حضور هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل تفکربسیجی به پیروزی برسد، توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در عرصه های گوناگون، با حفظ همین روحیه انقلابی و تفکر بسیجی، ایران اسلامی را به مرحله ای رسانده است که هیچ دشمنی حتی برای تهدید و بیان اجرای گزینه نظامی، جرات پیدا نمی کند.

اثربخشی و مشکل گشایی خانواده به جنوب سفر کرده بودیم که از نهاد رهبری دانشگاه شیراز با پسرم تماس گرفتند و از برنامه ریزی برای اردوی جهادی به مناطق زلزله زده کرمانشاه، خبر دادند.

سفر را نصف و نیمه رها کردیم و به شیراز برگشتیم؛ لوازم مورد نیاز پسرم را جمع و جور کرده و او را به دانشگاه رساندم و تیم 40 نفره دانشجویان دانشگاه شیراز راه افتادند تا خود را برای خدمت به مردم آسیب دیده و زلزله زده روستاهای گیلان غرب و سرپل ذهاب برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درسی که پشت نیمکت ها نمی توان آموخت

درسی که پشت نیمکت ها نمی توان آموخت