مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:102021-11-29سياسي

درخواست کمک ستادمبارزه با مواد مخدر از خیران برای ساماندهی معتادان متجاهر


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه پس از درمان اعتیاد، دوره های مهارت آموزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: با کسب این مهارت ها، - دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه پس از درمان اعتیاد، دوره های مهارت آموزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: با کسب این مهارت ها، زمینه بازگشت مددجویان به جامعه فراهم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر اسکندر مؤمنی صبح امروز در بازدید از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادین متجاهر ماده 16 (اخوان) واقع در شهرستان ملارد در غرب استان تهران گفت: ساماندهی معتادان، از اولویت های نخست حوزه مبارزه با مواد مخدر است و رییس جمهور نیز تاکید ویژه ای بر آن دارند و قرار شده است که ساماندهی کاملی در این امر انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت دوره های مهارت آموزی گفت: پس از پروسه درمان، دوره های مهارت آموزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این دوره ها در مرکز اخوان در حال انجام هستند.

دبیرکل ستاد تصریح کرد: افرادی که در این مراکز هستند، پس از سم زدایی و مراحل اولیه و اقدامات روانشناسی، مهارت هایی را یاد می گیرند که از مجموعه این مهارت ها، تولیداتی دارند که خارج از مرکز، سفارش داده می شوند و حتی بخشی از عوائد آن نیز به این افراد بازگشت داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کمک ستادمبارزه با مواد مخدر از خیران برای ساماندهی معتادان متجاهر

درخواست کمک ستادمبارزه با مواد مخدر از خیران برای ساماندهی معتادان متجاهر