مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:102021-11-29اجتماعي

امکانات مدارس عسلویه زیبنده پایتخت اقتصادی و انرژی کشور نیست


مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر با اشاره به کمبود امکانات در مدارس عسلویه گفت: شهرستان عسلویه در حوزه آموزش وپرورش نیازمند توجه بیشتری است.

- ، علی موحدی ظهر دوشنبه در نشست شورای آموزش وپرورش عسلویه اظهار داشت: وقتی از بیرون به عسلویه نگاه می کنید فکر می کنید اینجا همه چیز خوب و مطلوب است وقتی وارد آن می شوید می بینید که چنین چیزی نیست.

وی تصریح کرد: در جاهای دیگر استان همه فکر می کنند و می گویند خوش به حال عسلویه ولی وقتی می آیی اینجا می بینی شرایط خیلی فرق می کند و مشکلات خاص خودش دارد.

موحدی اضافه کرد: برای عسلویه در مرکز استان به دنبال طراحی یک برنامه جامع و کامل هستیم که همه بخش ها اعم از آموزشی و پرورشی و نیروی انسانی و ارتباط مقاطع تحصیلی در آن با چشم انداز مشخص گنجانده شود و بر اساس آن چشم انداز حرکت کنیم.

مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر با بیان اینکه خدماتی که صنعت در شهرستان و استان داشته نمی توانیم نادیده بگیریم کارهای بزرگی انجام دادند افزود: از مدیر یک هنرستان که رشته رایانه دارد پرسیدم چند رایانه دارد گفتند 6 دستگاه رایانه قابل استفاده دارد که این زیبنده عسلویه نیست.

وی با بیان اینکه رنگ آمیزی دیوار یک مدرسه مگر چقدر هزینه دارد که صنعت می توانسته ولی انجام نداده است گفت: از مدیرعامل منطقه ویژه و دبیر شورای را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات مدارس عسلویه زیبنده پایتخت اقتصادی و انرژی کشور نیست

امکانات مدارس عسلویه زیبنده پایتخت اقتصادی و انرژی کشور نیست