مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:102021-11-29ورزشي

برکناری منتقد نصیرزاده از ریاست هیات بدنسازی مازندران!/ ابوالقاسمی: شکایت می کنم


پس از دستور وزارت ورزش در برگزاری مجنع فوق العاده فدراسیون بدنسازی، رییس هیات بدنسازی مازندران و یکی از مخالفان سرسخت رییس فدراسیون بدنسازی، - برکناری منتقد نصیرزاده از ریاست هیات بدنسازی مازندران!/ ابوالقاسمی: شکایت می کنم پس از دستور وزارت ورزش در برگزاری مجنع فوق العاده فدراسیون بدنسازی، رییس هیات بدنسازی مازندران و یکی از مخالفان سرسخت رییس فدراسیون بدنسازی، از سمت خود برکنار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا ابوالقاسمی رییس کهنه کار هیات بدنسازی مازندران پس از مصاحبه با ایسنا و صحبت علیه رییس فدراسیون بدنسازی از سمت خود برکنار شد و نقی کلانتری رییس سابق هیات کشتی این استان به عنوان سرپرست جدید این هیات انتخاب شد.

ابوالقاسمی یکی از روسای هیات های استانی بدنسازی است که ذیل نامه درخواست از وزیر ورزش برای برگزاری مجمع فوق العاده فدراسیون بدنسازی برای رسیدگی به اقدامات رییس این فدراسیون را امضا کرده و در مصاحبه خود نیز صریحا از این اقدام خود دفاع کرد اما ساعاتی پس از این مصاحبه از سمت خود برکنار شد.

پس از درخواست تعدادی از روسای هیات های استانی، در نهایت روز گذشته (یکشنبه) مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش با برشمردن 10 مورد از تخلفات رییس فدراسیون بدنسازی، دستور داد حداکثر تا 21 روز مجمع فوق العاده این فدراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکناری منتقد نصیرزاده از ریاست هیات بدنسازی مازندران!/ ابوالقاسمی: شکایت می کنم

برکناری منتقد نصیرزاده از ریاست هیات بدنسازی مازندران!/ ابوالقاسمی: شکایت می کنم