مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:102021-11-29سياسي

دوران مذاکرات مماشاتی به پایان رسیده/ قانون چک اصلاح شود


رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، مصوبات مجلس شورای اسلامی و مطالبات به حق ملت قهرمان ایران، راه گشای تیم مذاکره کننده است و دوران مذاکرات مماشاتی به پایان رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بیان مواضع هفتگی این حزب، با تاکید بر اینکه دولت باید در مذاکرات طرف مقابل را توجیه کند که ایران نیازی به آمریکا ندارد، گفت: ایران قطعا راستی آزمایی خواهد کرد و پیگیری می کند که آمریکا چرا به تعهدات خود در برجام عمل نکرده و نمی کند.

وی ادامه داد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، مصوبات مجلس شورای اسلامی و مطالبات به حق ملت قهرمان ایران، راه گشای تیم مذاکره کننده است و دوران مذاکرات مماشاتی به پایان رسیده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره گزارش مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی از سفر به تهران، گفت: وی به خوبی می داند که ایران در مسیر استفاده نظامی از دانش هسته ای نبوده، به تعهدات خود عمل کرده است.

هنگامی که طرف مقابل، به تعهداتش عمل نکرد ایران راه مستقل خود را پیمود.

بادامچیان عنوان کرد: ایران ثابت کرد که در پی سلاح هسته ای نبوده و نیست؛ در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای بر اساس حقوق حقه ملت ایران به اجازه دیگران نیازی ندارد و به کسی اجازه طرح ادعاهای واهی را نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران مذاکرات مماشاتی به پایان رسیده/ قانون چک اصلاح شود

دوران مذاکرات مماشاتی به پایان رسیده/ قانون چک اصلاح شود