مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:002021-11-29پزشكي

علاقمندان به تاتو در خطر تهدید ابتلا به ایدز


معاون دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان با بیان اینکه علاقمندان به تاتو در خطر تهدید ابتلا به بیماری ایدز هستند، گفت: خیلی از افراد ناخواسته بر حسب شرایطی که در اختیار آنها نیست و یا ناآگاه هستند به این بیماری مبتلا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین صافی زاده در نشست مجازی با خبرنگاران گفت: اگر تاتو در شرایط استاندارد و بهداشتی، توسط افراد خبره و حرفه ای نباشد و اگر از وسایل مشترک استفاده شود چنانچه فردی از بین مراجعه کنندگان به این بیماری مبتلا باشد ممکن است باعث انتقال به سایر افراد نیز بشود و بقیه افراد را در معرض خطر قرار دهد.

اگر مردم با این مسایل آشنایی داشته باشند اولا از انجام کارهای غیرضروری پرهیز می کنند و ثانیا به مکانهای استاندارد و بهداشتی مراجعه می کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: حدود 40 سال است که دنیا با بیماری ایدز سرو کار دارد در بسیاری از کشورها با توجه به برنامه ریزی هایی که انجام شده است توانسته اند تا حدود زیادی آن را محدود و کنترل کنند.

وی ادامه داد: در تعدادی از کشورها همچنان بیماری ایدز یکی از اولویتهای بهداشتی محسوب می شود و در دنیا 10 آذر(اول دسامبر) به عنوان یک روز خاص به آن پرداخته شده است و این نشان می دهد که توجه به این بیماری همچنان باید در اولویتها قرار بگیرد و کشورها همچنان به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاقمندان به تاتو در خطر تهدید ابتلا به ایدز

علاقمندان به تاتو در خطر تهدید ابتلا به ایدز