مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:002021-11-29سياسي

با کفگیر و ملاقه، نسخه نپیچانیم


در پی انتشار بعضی اظهارنظرهای گوناگون درباره بخش تعزیه بیستمین جشنواره تئاتر آیینی سنتی، اسماعیل مجللی، یکی از فعالان این حوزه نیز نکاتی را مطرح و درخواست کرد که با به کار بردن ابزاری مانند کفگیر و ملاقه، - نسخه کار را نپیچانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چند وقت اخیر مطالب گوناگونی درباره بخش تعزیه از سوی تعدادی از تعزیه خوانان و نیز بعضی از اعضای هیات انتخاب بخش تعزیه بیستمین جشنواره تئاتر آیینی سنتی مطرح شد و هر یک دیدگاه هایی را درباره طرف مقابل داشتند.

تعدادی از تعزیه خوانان بویژه آنان که در شهرهایی خارج از تهران زندگی می کنند، گله مند بودند که جشنواره تئاتر آیینی سنتی پاتوق گروه های خاصی شده که در دوره های گوناگون آن حضور دارند و گروه های دیگر مجال حضور در این جشنواره را نمی یابند.

از سوی دیگر سید عظیم موسوی، عضو هیات انتخاب بخش تعزیه و شبیه خوانی این دوره از جشنواره تئاتر آیینی سنتی هم معتقد است که کفگیر تعزیه خوانان به ته دیگ خورده و آثار گروه های معترض، کیفیت لازم را برای شرکت در جشنواره نداشته است.

حالا اسماعیل مجللی تعزیه خوان و مولف کتاب شبیه نامه که اثر پیشنهادی اش برای شرکت در بخش تعزیه این دوره از جشنواره پذیرفته نشده است، با نگارش یادداشتی، دیدگاه های خود را درباره این اظهارنظرها مطرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کفگیر و ملاقه، نسخه نپیچانیم

با کفگیر و ملاقه، نسخه نپیچانیم