مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:552021-11-29اجتماعي

46 کتاب ویژه «زندگینامه خیرین مدرسه ساز» تدوین شد


سازمان نوسازی مدارس کشور در راستای تکریم خیرین مدرسه ساز و ترویج فرهنگ نیکوکاری، از سال گذشته تدوین و چاپ 55 عنوان کتاب را با موضوع کارنامه و زندگینامه خیرین مدرسه ساز آغاز کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، خیرین مدرسه ساز به عنوان یکی از اصلی ترین یاری گران آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در پیشبرد مقاصد نظام تعلیم و تربیت و توسعه خود را موظف می داند با تمام توان زمینه حضور مردم و به خصوص خیّرین را در اداره این نهاد مقدس و ارتقای سطح نظام تعلیم و تربیت فراهم کند و خیرین مدرسه ساز به عنوان افرادی که در افزایش دانایی جامعه مشارکت داشته و در ارتقای شاخص های آموزش و آگاهی بخشی جامعه نقش آفرینی می کنند نقش مهمی را در اداره نظام تعلیم و تربیت ایفا می کنند.

پاسداشت سخاوت و قدرشناسی از خدمات و تلاش های خیرین وظیفه همه ماست.

آثار کار خیر این نیکوکاران در سطح جامعه هم به لحاظ ترویج علم و دانش و هم به لحاظ توسعه عمل خیر و سنت حسنه انفاق، گسترده است.

از این رو سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور همواره کوشیده است در راستای تکریم خیرین و ترویج عمل نیک آنها در جامعه اقداماتی را انجام دهد.

خیرین مدرسه ساز به عنوان مشاهیر و چهره های ماندگار جامعه که داشته های خود را در راه ساختن آینده کودکان این کشور صرف کرده اند، شای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 کتاب ویژه «زندگینامه خیرین مدرسه ساز» تدوین شد

46 کتاب ویژه «زندگینامه خیرین مدرسه ساز» تدوین شد