مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:552021-11-29سياسي

سرپنجه های قدرت جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان گسترده شده است


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه تشکیل بسیج توسط امام خمینی (ره) با گزاره های دینی انجام شده است، گفت: امروز سرپنجه های قدرت نرم و سخت جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان گسترده شده است.

- رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه تشکیل بسیج توسط امام خمینی (ره) با گزاره های دینی انجام شده است، گفت: امروز سرپنجه های قدرت نرم و سخت جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان گسترده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه امروز (8 آذر) در همایش بزرگداشت هفته بسیج که در سالن اجتماعات ساختمان شهید سردار سلیمانی این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: اینکه بسیجیان ما از سوی خداوند متعال انتخاب شده اند، زبان زد خاص و عام است.

وی با تاکید بر اینکه تشکیل بسیج توسط امام خمینی (ره) با گزاره های دینی انجام شده است، افزود: جهاد فی سبیل الله یعنی نیت باید خدایی باشد؛ ما در مدافعین حرم می توانیم نقطه اوج این هدف (جهاد فی سبیل الله) را مشاهده کنیم؛ مدافعین حرم برای عترت که مرز اصلی اسلام ناب است، شهید شدند.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان خاطراتی از روز 12 بهمن ماه سال 1357 و استقبال از امام خمینی (ره) در فرودگاه مهرآباد، تصریح کرد: امام راح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپنجه های قدرت جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان گسترده شده است

سرپنجه های قدرت جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان گسترده شده است