مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:502021-11-29سياسي

طرف غربی مذاکره صداقت خود را در عمل ثابت کند/ تمام تحریم ها باید برداشته شود


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع مهم برای ما این است که طرف غربی در مذاکره صداقت خود را در عمل ثابت کند گفت: اثبات صداقت نیز اتفاق نمی افتد مگر با برداشتن تمام تحریم های ناجوانمردانه ای که یک جانبه از سوی آمریکا اعمال شده است.

- حجت الاسلام احد آزادیخواه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن آرزوی توفیق برای تیم مذاکره کننده کشورمان اظهار کرد: جنس مذاکرات امروز با مذاکرات دولت قبل کاملا متفاوت است با این راهبرد که مذاکرات ما در قالب و پیکره عزتمندانه انجام می شود.

وی با بیان اینکه اولین موضوع مهم برای ما این است که طرف مذاکره کننده صداقت خود را در عمل ثابت کند ادامه داد: اثبات صداقت نیز اتفاق نمی افتد مگر با برداشتن تمام تحریم های ناجوانمردانه ای که یک جانبه از سوی آمریکا اعمال شده است.

نماینده مردم ملایر در نیز تبعیت کند، مشخص می شود که طرفین ما اهل مذاکره شده اند و ما نیز کار را پیش می بریم و برای گشایش های مختلف هم دیپلماسی ما حاضر به ادامه روند خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر طرف مذاکره کننده این دیپلماسی را ایجاد نکند و تحریم هایی که امروز باعث بروز مشکل در کشور شده و متاثر از آن گرانی ها اتفاق می افتد، برداشته نشود، مشخص می شود مذاکره نتیجه بخش نخواهد بود و ما اگر وقت هم بگذاریم وقت مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرف غربی مذاکره صداقت خود را در عمل ثابت کند/ تمام تحریم ها باید برداشته شود

طرف غربی مذاکره صداقت خود را در عمل ثابت کند/ تمام تحریم ها باید برداشته شود