مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:452021-11-29سياسي

لزوم ثبت 12 خرداد در تقویم ملی/ ماموریت ناو گروه نداجا تاریخ ساز بود


ثبت 12 خرداد در تقویم ملی به عنوان «روز ورود ناوگروه نیروی دریایی ارتش به اقیانوس اطلس» می تواند تأثیر بسزایی در ماندگاری این حرکت عظیم در تاریخ کشور داشته باشد.

- فرمانده کل ارتش گفت: ثبت 12 خرداد در تقویم ملی به عنوان روز ورود ناوگروه نیروی دریایی ارتش به اقیانوس اطلس می تواند تأثیر بسزایی در ماندگاری این حرکت عظیم در تاریخ کشور داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازحاوی نکات ارزشمندی است که فرمودند این اقدام شایسته، به نداجا، به ارتش و به کشور عزت بخشید ؛ البته در ادامه بر افزایش آمادگی های حرفه ای و فنی و علمی تأکید فرموده اند که مسئولیت ما در نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران و صنایع دفاع را سنگین تر از گذشته می کند.

وی با تأکید بر اینکه ما همواره ارتقای توان و آمادگی رزمی را برای حفظ و ارتقای عزت کشور و ملت بزرگ ایران اسلامی در دستور کار داریم، افزود: محبت پدرانه فرماندهی معظم کل قوا، موجب دلگرمی بیش از پیش آحاد فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه دریادلان خدوم نیروی دریایی ارتش خواهد شد و آمادگی های ارتش ولایت مدار برای انجام مأموریت ها محوله را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

فرمانده کل ارتش در ادامه گفت: اجرای موفقیت آمیز مأموریت تاریخی ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب های آزاد و بین الملل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ثبت 12 خرداد در تقویم ملی/ ماموریت ناو گروه نداجا تاریخ ساز بود

لزوم ثبت 12 خرداد در تقویم ملی/ ماموریت ناو گروه نداجا تاریخ ساز بود