مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:452021-11-29سياسي

امر به معروف و نهی از منکر در راس واجبات اجتماعی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید همگانی شود و صرف اینکه سیاستگذاری شود ولی در جامعه کار عملی انجام نشود تاثیری ندارد.

- آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امروز(دوشنبه-8 آبان) در اولین جلسه ستاد احیای امر به معرو و نهی از منکر استان در دولت جدید، اظهار کرد: متاسفانه روز به روز گناه در دنیا گسترش می یابد و پلیدترین کارها انجام می شود، ولی از نظر دینی نباید در جامعه اسلامی منکر انجام شود.

وی افزود: ولی به دلیل اینکه نهی از منکر در جامعه خیلی سُست انجام می شود هر روز می بینیم گناهان چه از منظر حجاب و کارهای دیگر وکارهای اقتصادی که در آن تقلب صورت می گیرد بیشتر می شود.

امام جمعه اصفهان، گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید همگانی شود و صرف اینکه سیاست گذاری شود ولی در جامعه کار عملی انجام نشود تاثیری ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه اصفهان، رییس ستاد احیای امر به معرو ف و نهی از منکر استان اصفهان افزود: در جامعه ای که بنا به بیانیه گام سوم رهبر معظم انقلاب قرار است در جهان الگو باشد باید همه کمر همت ببندیم و حداقل در هر اداره نیروهای زیر مجموعه تشویق به زنده نگهداشتن این فریضه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف و نهی از منکر در راس واجبات اجتماعی است

امر به معروف و نهی از منکر در راس واجبات اجتماعی است