مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:352021-11-29سياسي

پهناورترین حوزه نظارت گمرکات کشور با کمبود شدید نیرو مواجه است


ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان گفت: این حوزه نظارت با دارا بودن 28 گمرک و واحد کاری یکی از پهناورترین حوزه های نظارت گمرکات کشور بوده که با وجود مشکلات زیرساختی و کمبود شدید نیروی انسانی در مرزها کماکان با اقتدار حافظ منافع اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در مرزهای شرقی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، خاشی در دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستانو جمعی از مدیران و معاونین حوزه نظارت اظهار کرد: این حوزه نظارت با دارا بودن 28 گمرک و واحد کاری یکی از پهناورترین حوزه های نظارت گمرکات کشور بوده که با وجود مشکلات زیرساختی و کمبود شدید نیروی انسانی در مرزها کماکان با اقتدار حافظ منافع اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در مرزهای شرقی است.

وی با اشاره به حسن توجه اخیر دولت محترم به گمرکات که انتظارات از گمرک را بسیار بالاتر می برد افزود: از آغاز رفع ممنوعیت شهید بهشتی است، اعلام کرد: با تمهیدات به عمل آمده و همکاری سازمان بنادر و سازمان منطقه آزاد تعداد خروجی روزانه این اسکله به میانگین روزانه 300 دستگاه کامیون افزایش یافته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان نیز، توسعه تجارت و رونق مرزها را عامل افزایش امنیت و رفاه مردم منطقه دانست و ضمن تقدیر از عملکرد شایسته گمرک در تسریع اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهناورترین حوزه نظارت گمرکات کشور با کمبود شدید نیرو مواجه است

پهناورترین حوزه نظارت گمرکات کشور با کمبود شدید نیرو مواجه است