مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:352021-11-29سياسي

راه اندازی صندوق های توسعه و پیشرفت استانی


وزیرکشور از راه اندازی صندوق های توسعه و پیشرفت استانی در برنامه 1401 خبر داد و گفت: این طرح از طریق سازمان برنامه و بودجه در حال طی کردن مراحل است.

- ، احمد وحیدی در بدو سفر به خراسان جنوبی که به منظور معارفه استاندار این استان انجام شده است، اظهارکرد: نگاه دولت بر فعال سازی مرزها است و در این زمینه دیپلماسی فعال با کشورهای همسایه باید دنبال شود.

وی با بیان اینکه تمرکززدایی و دادن اختیارات در سطح استانی در دولت سیزدهم مد نظر است، عنوان کرد: دادن اختیارات بیشتر و با منابع مالی بهتر و داشتن یک صندوق توسعه و پیشرفت استانی به استانداران در برنامه 1401 پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این مهم موجب خواهد شد تا بر مبنای اقتضائات استانی تصمیم گیری ها سریعتر و قوی تر باشد، گفت: در این راستا پروژه ها بیشتر در سطح استانی تعریف خواهد شد.

وحیدی از راه اندازی صندوق های توسعه و پیشرفت استانی در برنامه 1401 خبر داد و گفت: این طرح از طریق سازمان برنامه و بودجه در حال طی کردن مراحل است که بعد از تصویب در مجلس قابلیت اجرا خواهد داشت.

وزیر کشور با بیان اینکه سند آمایش ملی تایید و تصویب شده که اکنون مبنای کار است، بیان داشت: در جاهایی که نیاز به بازنگری باشد این مهم انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی صندوق های توسعه و پیشرفت استانی

راه اندازی صندوق های توسعه و پیشرفت استانی