مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:352021-11-29سياسي

رضا امیرخانی: اثری که ننوشته ام را بیشتر از همه آثارم دوست دارم


من هیچ کدام از آثارم را دوست ندارم، چرا که اگر اینگونه باشد یعنی من در آن اثر مانده ام، بنابراین من همیشه اثری که ننوشته ام را بیشتر از همه آثارم دوست دارم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی قم، نشست مجازی گفت وگوی صمیمانه با رضا امیرخانی نویسنده و منتقد ادبی، به میزبانی بخش نابینایان کتابخانه عمومی آیت الله خامنه ای قم و با همکاری کانون ادبی صبح اشراق، امروز هشتم آذرماه با پخش از بسترهای مجازی اسکای روم و اینستاگرام برگزار شد.

امیرخانی در ابتدا درباره حضور در این نشست گفت: برای من حضور در دو مکان بسیار لذت بخش است، یکی دانشگاه ها که می توانستم در آنجا با نسل جوان صحبت کنم و دوم کتابخانه ها که واقعی ترین مخاطبان اصلی من در آنجا هستند که می توانم در اینطور جلسات صدای حقیقی مخاطبانم را بشنوم.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد کتاب داستان سیستان گفت: معمولا برای انتخاب نام کتاب هایم وسواس زیادی دارم و بعد از نوشتن تعداد زیادی نام، یکی را انتخاب می کنم اما در مورد این کتاب، سجع بین داستان و سیستان به نظرم جالب آمد و همین نام را انتخاب کردم.

هرچند که بعدها متوجه شدم که در بلوچستان این کتاب چندان خوانده نشد و این به دلیل انتخاب نام داستان سیستان بود که در آن زمان به این نکته توجه نداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضا امیرخانی: اثری که ننوشته ام را بیشتر از همه آثارم دوست دارم

رضا امیرخانی: اثری که ننوشته ام را بیشتر از همه آثارم دوست دارم