مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:252021-11-29دانش

مشارکت بیش از 4000 نفر در مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد خراسان رضوی


دبیر شورای قرآن دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: بیش از 4000 دانشجو، استاد و کارمند دانشگاه آزاد اسلامی استان در مسابقات قرآن و عترت این دانشگاه شرکت کردند.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر شورای قرآن دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: بیش از 4000 دانشجو، استاد و کارمند دانشگاه آزاد اسلامی استان در مسابقات قرآن و عترت این دانشگاه شرکت کردند.

حجت الاسلام سیدمهدی طاهری در خصوص شرکت دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در مسابقات قرآن و عترت گفت: همزمان با سراسر کشور بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت با حضور بیش از 4000 نفر از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در بخش های کتبی، شفاهی و هنرو ادبیات دینی برگزار می شود.

دبیر شورای قرآن دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در خصوص تاریخ و نوع برگزاری این مسابقات اظهار کرد: مسابقات کتبی 14 و 15 آذر ماه سال جاری در سراسر کشور به صورت مجازی و مسابقات شفاهی 21 آذر ویژه خواهران و 22 آذر ویژه برادران به صورت حضوری و مرحله استانی بخش شفاهی 28 آذر ماه در واحد مشهد برگزار خواهد شد.

وی در خصوص رشته های موجود در این مسابقات اعلام کرد: رشته های بخش کتبی استادان شامل ترجمه وتفسیر قرآن کریم شرح نهج البلاغه و رشته های بخش شفاهی استادان حفظ قرآن کریم، پنج و 10 ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بیش از 4000 نفر در مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد خراسان رضوی

مشارکت بیش از 4000 نفر در مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد خراسان رضوی