مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:252021-11-29سياسي

تولید سریال حضرت شاهچراغ(ع) سال آینده کلید می خورد


رییس کمیسیون سومین حرم اهل بیت(ع) شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه تولید سریال حضرت احمد بن موسی(ع) سال آینده در شیراز کلید می خورد، - ایسنا/فارس رییس کمیسیون سومین حرم اهل بیت(ع) شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه تولید سریال حضرت احمد بن موسی(ع) سال آینده در شیراز کلید می خورد، گفت: ساخت این سریال اقدام فاخری است که می تواند در توسعه گردشگری مذهبی این کلانشهر مؤثر باشد.

رضا محمدیان، گفت: بر اساس مصوبه شورا، شهرداری شیراز مکلف شد برای اجرایی شدن ابلاغیه شورا در سال 95 مبنی بر ساخت سریال حضرت احمد بن موسی(ع)، پیگیری، مذاکره و در نهایت عقد تفاهم نامه های اجرایی لازم را با شبکه های مختلف صدا و سیما، سازمان رسانه ای اوج و سایر موسسات فرهنگی و هنری با جذب همکاری تولیت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع)، بخش خصوصی، خیرین و پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر تا پایان امسال اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای شیراز، محمدیان اضافه کرد: شهرداری همچنین مکلف گردید ردیف اعتباری لازم در این خصوص را در بودجه سال 1401 پیش بینی کند تا ساخت این سریال در سال آینده کلید زده شود.

رییس کمیسیون سومین حرم اهل بیت(ع) شورای شهر شیراز با اشاره به شخصیت والای حضرت احمد بن موسی(ع) به عنوان امین ولایت، تصریح کرد: ساخت این سریال یک اقدام فاخری است که می تواند در معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سریال حضرت شاهچراغ(ع) سال آینده کلید می خورد

تولید سریال حضرت شاهچراغ(ع) سال آینده کلید می خورد