مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:152021-11-29سياسي

بررسی آثار مخرب ناهنجاری های اخلاقی/ طرز کار دستگاه ها رصد می شود


سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: آثار اجتماعی مخرب ناهنجاری های اخلاقی در جلسه امروز این کمیسیون بررسی و قرار شد عملکرد دستگاه ها در این زمینه رصد شود.

- ، در خصوص جلسه امروز کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، گفت: این جلسه با حضور مسئولان ارشد نیروی انتظامی از جمله رییس پلیس امنیت و پلیس اجتماعی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس دادسرای فرهنگ و رسانه، نمایندگان صدا وسیما و سایر بخش های مرتبط برگزار و بحث دغدغه اجتماعی و فرهنگی ناهنجاری های اخلاقی موجود پیگیری شد.

وی افزود: با توجه به آثار اجتماعی مخرب این پدیده و تاثیرات آن بر خانواده ها و فرهنگ عمومی جامعه و گزارش های سازمان ها و نهادهای اجتماعی و نظرسنجی های صورت گرفته این دغدغه وجود دارد که شرایط فعلی می تواند منجر به آسیب های آتی شود، لذا این موضوع در کمیسیون با دقت و جدیت دنبال خواهد شد.

خضریان اظهار داشت: در این جلسه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای فرهنگ عمومی کشور خواستار بازگردانی اختیارات این حوزه به وزارت ارشاد شد که پیش تر در سال 87 و 88 به وزارت کشور محول شده و تاکید کرد در صورت این اتفاق با همکاری مجلس تمام مسئولیت در حوزه ناهنجاری های اخلاقی و فرهنگی را بر عهده می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی آثار مخرب ناهنجاری های اخلاقی/ طرز کار دستگاه ها رصد می شود

بررسی آثار مخرب ناهنجاری های اخلاقی/ طرز کار دستگاه ها رصد می شود