مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:102021-11-29سياسي

احداث یادمان در محل شهادت میرزا کوچک جنگلی


فرمانده سپاه قدس گیلان، از احداث یادمان در محل شهادت میرزا کوچک جنگلی خبر داد و گفت: کنگره میرزا سال آینده برگزار خواهد شد.

- سردار محمد عبدالله پور در مراسم روایت جنگل که با محوریت رونمایی از محصولات چندرسانه ای یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور فعال و پرقدرت جوانان در عرصه های فضای مجازی، اظهار کرد: جوانان انقلابی در بسیاری از حوزه ها وارد فضای مجازی شدند و دست دشمن را کوتاه کرده اند.

وی میرزا کوچک جنگلی را نماد ایستادگی در مقابل دشمن دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس نیز شاهد ایمان و ایثار و شجاعت رزمندگان بودیم که از نظام سلطه تا بن دندان مسلح که برای نابودی انقلاب آمده بود، نترسیدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان، ریشه رشادت های رزمندگان گیلانی را در نهضت میرزا دانست و عنوان کرد: استان گیلان با وجود فاصله هزار کیلومتری از جبهه 30 هزار شهید و جانباز و آزاده تقدیم انقلاب کرده که مایه شگفتی است، زیرا رزمندگان ما از نسل میرزا بودند.

سردار عبدالله پور، با بیان اینکه جوانان با تولید محصولات چندرسانه ای بعد از صد سال از شهادت میرزا نهضت و فرهنگ او را زنده کردند، گفت: متاسفانه نتوانستیم آنگونه که شایسته است میرزا کوچک را در استان و کشور و جهان مطرح کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث یادمان در محل شهادت میرزا کوچک جنگلی

احداث یادمان در محل شهادت میرزا کوچک جنگلی