مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:052021-11-29سياسي

«عدم انسجام، اشرافیگری و نفوذ فرصت طلبان» از چالش های گام دوم انقلاب است


معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور، «عدم انسجام، اشرافیگری و نفوذ فرصت طلبان» را از چالش های گام دوم انقلاب اسلامی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سیدمحمود هاشمی رییس و نارضایتی را در بین جوانان بکارند.

هاشمی تصریح کرد: تضعیف روحیه انقلابی یعنی آغاز حرکت جریان نفوذ در ساختار سازمان ها که مدیران انقلابی باید نسبت به این چالش توجه خاص داشته باشند.

هر کارگزاری که اندیشه و روحیه انقلابی را تضعیف کند و یا به حاشیه ببرد در جبهه غیرخودی قرار دارد.

وی در ادامه از نفوذ فرصت طلبان در مراکز قدرت و تصمیم ساز و بعضا دانشگاه ها ابراز گلایه کرده و گفت: یکی از چالش هایی که در همین ابتدای دولت سیزدهم  گریبان گیر دولت انقلابی شده است نفوذ فرصت طلبان در مراکز قدرت و تصمیم ساز موثر است که به زعم حقیر حضور فرصت طلبان محصول اختلاف نظر برخی نهادها و افراد انقلابی در خصوص شیوه و نحوه انتخاب مدیران و کارگزاران است.

هاشمی به یکی دیگر از آفت های پیشروی نیروهای انقلابی نیز اشاره کرد و افزود: خروج از ساده زیستی و گرایش به اشرافی گری، یکی دیگر از آفت های جدی و خطرناک جریان انقلابی است و همواره باید ساده زیستی در سطح مدیران عالی مشهود باشد و به عنوان یک مطالبه در سطح سازمان ها دنبال شود و مدیران به جد از اشرافیگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عدم انسجام، اشرافیگری و نفوذ فرصت طلبان» از چالش های گام دوم انقلاب است

«عدم انسجام، اشرافیگری و نفوذ فرصت طلبان» از چالش های گام دوم انقلاب است