مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:002021-11-29سياسي

نامه دولت به مجلس برای اصلاح طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی


برای اینکه مباحث به صورت جزیی و فنی تر بررسی شود علاوه بر سه کمیته کسب و کارهای دیجیتال، فرهنگی و رسانه و زیرساخت بر اساس پیشنهاد نمایندگان نسبت به تشکیل کمیته امنیت سایبری و امور حقوقی اقدام کردیم.

- برای اینکه مباحث به صورت جزیی و فنی تر بررسی شود علاوه بر سه کمیته کسب و کارهای دیجیتال، فرهنگی و رسانه و زیرساخت بر اساس پیشنهاد نمایندگان نسبت به تشکیل کمیته امنیت سایبری و امور حقوقی اقدام کردیم.

در نهمین نشست کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی مطرح شد که دولت نامه ای به مجلس برای اصلاح این طرح ارائه کرد تا نظرات دولت و مجلس تطبیق شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، نهمین نشست کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی امروز (دوشنبه، 8 آذرماه) با حضور کارشناسان و نمایندگانی از مرکز پژوهش های مجلس، وزارت ارتباطات، سازمان نظام صنفی رایانه ای، اتاق بازرگانی، صداو سیما، کمیسیون کسب و کارهای دانش بنیان و مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد.

رضا تقی پورانوری رییس کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی در ابتدای این نشست، گفت: در جلسات گذشته نظرات تخصصی بخش خصوصی و مرکز پژوهش ها در مورد کلیات طرح استماع و امروز نیز صحبت های نمایندگان موافق و مخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه دولت به مجلس برای اصلاح طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی

نامه دولت به مجلس برای اصلاح طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی