مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:552021-11-29سياسي

پشت درهای بسته نمی شود مدیریت کرد/تصمیم گیری در مناطق آزاد برعهده مدیرعامل است


مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد با اشاره به اولین جلسه شورایعالی مناطق آزاد با حضور رییس جمهور، گفت: رییس جمهور برای اجرای کامل ماده 65 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور در مناطق آزاد دستور داده است و کلیه دستگاه های اجرایی ملزم به اجرای این قانون هستند.

- ایسنا/هرمزگان مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد با اشاره به اولین جلسه شورایعالی مناطق آزاد با حضور رییس جمهور، گفت: رییس جمهور برای اجرای کامل ماده 65 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور در مناطق آزاد دستور داده است و کلیه دستگاه های اجرایی ملزم به اجرای این قانون هستند.

سعید محمد صبح امروز (هشتم آذرماه) در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش گفت: بر اساس این قانون، تصمیم گیری ها در مناطق آزاد برعهده مدیرعامل این مناطق است.

وی افزود: کلیه دستگاه های اجرایی ملزم به اجرای این قانون و رفع تداخل های موجود هستند.

محمد، اجرای شش طرح مهم شامل کیش پایگاه شهر هوشمند، تاسیس بانک آف شور، تاسیس بورس بین المللی، اجرای برنامه های توسعه مناطق آزاد (تجارت، تولید و خدمات) کیش پایگاه فرهنگی و اجتماعی کشور و توسعه فناوری های نوین و رمز ارزها را مورد تاکید قرار داد و گفت: در نشست های بعدی مصادیق اجرای این طرح ها بررسی می شود و مسئولان این حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت درهای بسته نمی شود مدیریت کرد/تصمیم گیری در مناطق آزاد برعهده مدیرعامل است

پشت درهای بسته نمی شود مدیریت کرد/تصمیم گیری در مناطق آزاد برعهده مدیرعامل است